Dağların zirvesinde futbol oynuyorlar

– Dağların zirvesinde ayak topu oynuyorlar

Gümüşhane’nin Kürtün ilçesinde bulunan stadyumu görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyor

Sporcuların biricik sıkıntısı stat dışına giden tümü ferasetsiz ifade etmek

GÜMÜŞHANE – Gümüşhane’nin Kürtün ilçesinde dağların konusunda yapılan Kürtün Stadyumu görenleri şaşırtıyor. Bolivya ve İsviçre’nin faziletli kesimlerindeki statlara haddinden fazla mümasil stadyumdaki yer balaban ağırlık külliyen kaçtığında ferasetsiz anlatmak.

Deneyimsizlik ve Spor Bakanlığı marifetiyle ilçede cıvıl cıvıl umum vatandaşların hizmetine verilen stat kıvrım kıvrım yollarla ulaşılması ve manzarasıyla dikkat çekerken özellikle üniversite gençliğinin bağlam gösterdiği stat İsviçre’deki Ottmar Hitzfeld stadyumuna benzetiliyor.

Engebeli araziye erbap ilçenin Köyiçi Mahallesi, Düzhozan Mevkiindeki bir tepenin üstünde yapılan ve 2020 yılında hizmete giren stat büklüm büklüm yollarıyla görenleri şaşkına çevirirken, manzarasıyla de kendisine hayran bırakıyor.

İsviçre’da düzlük düz FC Gspon isimli mızıka vasıtasıyla mergup Ottmar Hitzfeld Stadyumuna benzerliğiyle dikkat çeken Kürtün stadında ayak topu oynayan sporcular da bu birlik dolayısıyla FC Gspon takımını Kürtün’e nida ederek dostluk maçı aldatmak istediklerini söyledi.

“Yükseklikten ortalık akciğerlerimiz elan dolgunca çalışıyor”

FC Gspon takımını Kürtün’e davet fail Hasan Çavuşoğlu, ” Karadeniz’bile kayran düzlük olmadığı üzere dağlık ayrımsız alandayız. Bu nedenle futbol uyutmak üzere bu stadı kullanıyoruz. İsviçre’nin Gspon takımı varmış tekrar tıpkısı şekilde dağlık aynı alanda müesses mektep çocuğu tıpkı pakt. Onları de buraya çağırma ediyoruz. Onlarla ayak topu avutmak isteriz. Teneffüs sıkıntısı olmadığı sürece sorun olmuyor. Ferah Ferah oynayabiliyoruz. Bizim amacıyla avantajlı. Tığ buralarda oynadığımız üzere akciğerlerimiz elan mebzul çalışıyor” dedi.

“Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz amma bura Kürtün”

Statta maç oynandığı esnada arada sırada sis çöktüğünü ve hiçbir öz göremediğini söyleyen Kürtün MYO ekol takımı kaptanı Ayhan Yılmaz ise “Antrenmanlarımızın çoğunu burada gerçekleştiriyoruz. Çokça kulüpte oynadım amma bu kadar yükseklikte tıpkı stadyum görmedim. Atmosferi ve havası çok fena hâlde. Bulutların üstünde oynuyoruz, bazı bazı sis kapatıyor sahayı göz gözü görmüyor. İsviçre’üstelik kâin Ottmar Hitzfeld stadı ile üstelik ayrımsız. Aynı orada benzeri burada var herhalde ayrıksı bilmiyorum. Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz ama bura Kürtün ve daha gür” ifadelerini kullandı.

“Yegâne sıkıntımız tümden kaçtığında kalın kafalı haberdar etmek oluyor”

Idman yaparken kendisini bulutların içinde bulduğunu anlatan Oğuzhan Tutturgaç bile “Adana Çukurova’bile düz arazilerde karşılaşma yapıyorduk ama buraya geldik dağın zirvelerine stat yapmışlar. Şu zaman bulunduğumuz yassı dereden 1000 metre yukarıda. Yaylalarla sınırız, bulutların içre alıştırma yapıyoruz. Huy harikası çokça adamakıllı bire bir meydan. Yegâne sıkıntımız külliyen kaçtığında izansız anlatmak oluyor. Gspon takımını buraya çağırma ediyoruz, gelsinler tıpkısı maç yapalım, burayı tanıtım gezdirelim” diye konuştu.